The Help

Skrivet 2012-01-05 Klockan 13:26:07

Jag vek mig.

Klarade inte att stå emot påtryckningarna längre, och den hårda sanningen är att jag inte har full makt över vilka filmer som visas på min TV.

Jag stretade i veckor men till sist tog ursäkterna slut. Och än en gång lägger jag skulden på det totala jävla mörker som utgör filmutbudet för tillfället.

Igår såg jag the Help och jag får väl motvilligt säga att stretandet har varit lite i onödan. Men är man en småsint, fördomsfull och liten människa, så är man.

Kortfattat kan man säga att filmen är en variant på Remember the Titans fast man har bytt ut testosteron mot östrogen, brödraskap mot systersämja och football mot matlagning. Detta medför givetvis att den inte når samma höjder, även om jag blev positivt överraskad.

Listan is a mans world.


Betyg: +3,8




Kommentarer
Postat av: adbeng

Skrivet 2012-01-06 Klockan 00:55:17
endast svaga människor erkänner att de hade fel bobby. lite besviken är jag och låter därför Öris säga resten:



http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=eheEJJdl_Xc#t=174s

Postat av: Chefen

Skrivet 2012-01-06 Klockan 15:41:56
Haha... Vad fan har du emot min meningsbyggnad?


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!