The Vow

Skrivet 2012-04-20 Klockan 14:45:42

Husmor har fått välja film. Då är det bara att se glad ut och öppna upp till de lite mer rosa och fluffiga delarna av ens i övrigt väldigt hårda och kantiga inre.

Och jag är väl inte sämre än att jag kan medge att det kan vara gött att vädra där inne ibland. Allt det där sockersöta blir lätt gammalt och då kan det plötsligt börja lukta lite unket. Typ som en fruktskål som man glömde tömma innan man åkte iväg på den där treveckorssemestern till Thailand.

Filmen är väl helt okej. Den är trots allt inspirerad av verkliga händelser och den är inte alltför förutsägbar.

Och jag kom ju faktiskt på mig själv med att sitta och fånle ett par gånger... Men berätta det inte för nån.

Dock så är det ju Channing Tatum som lyckats få huvudrollen och jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till den killen. Har man väl varit med i en dansfilm (som utger sig för att vara på allvar) så har man en ganska brant uppförsbacke framför sig. Har man dessutom varit med i två... Travolta harvade ju igenom en hel del skit innan han blev räddad av Quentin. Sen levererade han ett tag, och nu är han så pass gammal att han skiter i vad det är han håller på med.

Trailern till 21st Jump Street utlovar ju potentiell kvalitetskomik samtidigt som den mycket väl kan vara en riktig skitfilm. Vi får väl se...


Betyg: +1,8




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!