Kvartalsrapport

Skrivet 2012-03-30 Klockan 18:35:15

Tre månader. 22 filmer. Blandade skurar. Ingen över +4.

Om ni inte orkar bläddra igenom min enorma katalog av filmrecensioner kommer här de tio som placerats högst upp på listans näringskedja.

1. Bronson +4
2. 50/50 +3,9
3. The Help +3,8
4. Fright Night +3,5
5. A Good Old Fashioned Orgie +3,4
6. Attack the Block +3,3
7. The Artist +3,2
8. The Devil's Double +3,2
9. Moneyball +3
10. In Time +2,8

Den film som blir utsedd till kvartalets Jag-droppar-hellre-tabasco-i-ögonen-än-ser-den-här-igen-film blir:

Real Steel -4


För övrigt antar jag att den fullkomliga bristen på invändningar mot mina betyg innebär att alla ni tusentals läsare har insett att era egna åsikter bleknar i jämförelse med mina och att ni öppenhjärtligt tar emot mina ord som gospel.


Kommentarer
Postat av: The Oracle

Skrivet 2012-04-09 Klockan 12:21:06
Bristen på kommentarer beror på att vi tappat allt hopp om dig som människa och vän, inget annat.



För övrigt visar det faktum på att du har Bronson före 50/50 bara på det vi alla misstänkt länge. Du spelar för det vi kallar för det andra laget. För den crush du har på Tom Hardy är riktigt djup. Men jag accepterar dig för den du är.

Postat av: Tjuck Norris

Skrivet 2012-04-12 Klockan 14:05:59
För att bygga på The Oracle's kommentar om man crush så innebär det ju att Tinker Tailor egentligen bara fick en +1 eftersom du lägger till en etta på allt med Hardy. Lägg det i perspektiv till Attack the block som får +3,3.... jag är mållös. eller kommentarslös snarare

Postat av: Chefen

Skrivet 2012-04-23 Klockan 22:46:39
Min kärlek till Tom påverkade faktiskt inte TTSS:s betyg i nån större grad eftersom hans roll var så pass nedtonad.



Och faktum är att den där filmen faktiskt inte var särskilt upphetsande. Jag förstår att ni har svårt att köpa mina radikala åsikter när mainstreamrecensenterna i Oscars-juryn tycker annorlunda.



Ni är ju trots allt sådana där "innekillar" som anpassar era intressen och åsikter efter andra coola "innekillar", som Alex Schulman och Jocki-Boy.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!